zonaniezona1 avatar
Znajomi (1)

zonaniezona1

O mnie

Sukces nigdy nie jest ostateczny.
Porażka nigdy nie jest totalna.
Liczy się tylko odwaga.

Kocham życie, piękne miejsca, zapach orientu, smak egzotycznych potraw. Od tego życia chcę coraz więcej...mam nadzieję , że odpłaci mi taką samą ciekawością i miłośćią - jaką ja go obdarzam.

Ulubione filmy

wiele...zależnie od dnia i nastroju.

• Jest z nami od 13 lat
  • 5 komentarzy
  • 3799 postów
  • 3068 odwiedzin profilu
Ostatnia aktywność
  • Ceny poszybowały - też to zauważyłam...cóż - wpływu na to nie mamy....W sobotę na zakupach ...stałam i się dziwiłam w tesco, ale zakupy zrobić trzeba. Mąż zmienił pracę - podobno na lepszą - ale pare miesięcy będzie bez premii - a podstawa to 2500 ( zarobi na kredyt i bilet miesięczny i internet) - czyli musimy oszczędzać ...Reszta z moich dochodów. Zrobiliśmy zakupy na tydzień ( i trochę na święta) , wydaliśmy 300 zł. W lumpeksie wydałam 70 zł ...»

1 miesiąc temu wpis
    Re: Grudzień
    Oszczędzamy
  • Od paru lat nie zapisuję wydatków, ale faktycznie zadaję sobie pytanie, czy na pewno jest mi to potrzebne i czy zwiększy mi to komfort życia. I faktycznie szukam zamienników. Staram się kupować tanie proszki, jeść rzeczy nieprzerobione, kupować rzeczy w lumpeksach . Ale czy zapiszę czy nie np. wymianę sprzęgła w samochodzie, paliwa, leków to i tak muszę na to wydać swoje pieniądze.

Re: Analiza wydatków - prośba o rady
    Oszczędzamy
  • E tam wstyd. Ja Mazur nie lubię. Nic mnie tam nie ciągnie, choć w domu wywołuję tym zgorszenie u męża, który to jako żeglarz kocha Mazury ... Ale wszędzie, gdzie ludziom dobrze będzie fajnie !

Oszczędzamy
  • W Budapeszcie za hotel ze spa za 2 osoby. Ale to miał być luksus i byłsmile.Dostanie się do Budapesztu kosztowało mnie 140 zł (2 osoby) - pojechaliśmy autobusem . Potem pociągiem z Budapesztu do Wiednia ( 240 zł - 2 osoby). W Wiedniu fajny hotel za 220 zł ( osoby) ze śniadaniami. I wróciliśmy też autobusem za 120 zł (2 osoby) . Wiem, że wakacje kosztują, ale jakoś trudno mi zrozumieć, ze za kwaterę nad morzem lub jeziorem - bez większych wygód na...»

Oszczędzamy
  • A ja myślałam, że jestem rozrzutna smile. Z 4 gwiazdki na Węgrzech w hotelu z basenem płaciłam 320 zł dziennie, że śniadaniem na którym najadaliśmy się na cały dzień smile. Obiad nas kosztował 20-30 zł od osoby , a potem już tylko przekąski !
    Od wielu lat moja strategia wakacji to zwiedzanie świata - a odpoczywanie w domu . W tym roku były Węgry i Austria, w przyszłym może Rumunia lub Bułgaria.Zobaczyliśmy niesamowite miejsca, muzea. Odpoczywaliśmy su...»

Oszczędzamy
  • Rok temu nie czytałam tego wątku, a dziś z przyjemnością przeczytałam!

Re: Mam 500zł na cały wrzesień
    Oszczędzamy
  • Dzięki - zupełnie zapomniałam o takim daniu jak ryż z jabłami - jutro to właśnie sobie zrobię na obiad na uczelni!

Oszczędzamy
  • Wierzę , że te nasz zwierzaki sa w jakimś takim dobrym miejscu !!!

Oszczędzamy
  • Przestałam liczyć - ale chyba specjalnie nie wariowałam. Dzisiaj pojechałam na bazarek - warzywa kupione na jakiś czas. 10 kg marchewki, 10 kg buraków, 15 ziemniaków, 4 kg jabłek, 2 kg cebuli. i 30 jajek ( które podobno drożeją!). Podsumowujac poprzednie zdanie - jeść warzywka w róznych postaciach. A za wszystko zapłaciłam 50 zł. Do tego wymyśliłam jak trochę zminimalizować koszty oogrzewania i gotowania . Mamy fajny piecyk włoski - rodzaj "ko...»

Oszczędzamy
  • Opłat stałych mam dużo. Ale podaję kwoty, które mogę zaoszczędzić . Bo tak ze wszystkim to... 100 zł telefony i internet, 230 prąd, 180 szambo, drewno i węgiel - trudno powiedzieć - bo rozliczam rocznie, gaz do butli 40 zł, bilet miesięczny syna 204, ubezpieczenie samochodu 1280, paliwo - 150 jak na razie.I to wszystko w jednym miesiącu.

Komentarze do profilu
broneknotgeld 2006-07-02

Richtig ślubno to niy moja Tukej wiela niy pobroja.

sereni 2006-05-06

Pod wpływem chwili..zostawiam wpis. Chwili o smaku czerwonego wina i myśli pełnych gadów. Ty wiesz co mam na myśli, bo myśli mamy podobne. :-)