dottie001 avatar

dottie001

Kobieta 39 lat, warszawa

  • Jest z nami od 10 lat
  • 0 komentarzy
  • 772 posty
  • 241 odwiedzin profilu
Ostatnia aktywność
  • Sprzedam za 50% ceny rzeczy na gwarancji // oddam za darmo // podaruję.. rzeczy dla bliźniaczek po bardzo fajnych i grzecznych dziewczynkach smile

    rozmiary od urodzenia to: 50/56 do 68 (w przygotowaniu rozmiar 74), śpiochy, bodziaki, kocyki, czapeczki, skarpeteczki, wszystko czego potrzebują maluszki. itp. itd.

    RZECZY SĄ BARDZO ZADBANE, CZĘŚĆ CAŁKOWICIE NOWA, posiadam paragony. URZĄDZENIA POSIADAJĄ ORYGIANLNE OPAKOWANIA, A CZĘŚĆ JEST JESZCZE N...»

    3 lata temu wpis
    ubranka, sprzęty, wyposażenie, książki - bliźnięta
    na forum
    Bliźniaki,oddam-sprzedam-kupię
  • Czesc! Jak narazie mije ksiezniczki sa na tzw "zachete" smile)))) mega grzeczne i kochane. Pieknie spia, jedza co 3 godziny, usmiechaja sie juz i wdziecza - cudowne smile)
    Bardziej meczyla mnie praca niz opieka nad dwojeczka ( odpukac smile)
    Mam codziennie obiad z dwoch dan i ciacho, odkurzone, przemopowane, wszystko poprasowane etc. Jednym slowem jak narazie nuuuuuda smile

    Julia i Laura na szczescie sie roznia ciut smile) uwielbiam je i jestem abso...»

    3 lata temu wpis
    Re: Julia i Laura mają już 3 tyg i 4 dni :)
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Kochane, w poniedzialek 24.02.2014 urodzilam córeczki w 36w2d, poprzec cc. Julia 2630/50/ap9. Laura 2340/48/ap9.
    Zdrowe, mądre, grzeczne i ładne tak jak miało być. Dziś wychodzimy do domku smile)))))))

    Ps. 14.02 było za wcześnie dla nich, za malutkie były....
    Ps. Wczesniej 4 tyg patologii leżenia plackiem, aby podrosły i wyciszyć skurcze. Udało się!!! Choć na końcu różnica wagi wzrosła z początkowych 20 g do ponad 400.

    Pozdrawiamy, dotti...»

    3 lata temu wpis
    Julia i Laura mają tydzień :))
    na forum
    MISJA GROSZEK
  • W poniedzialek 24.02.2014 urodzilam córeczki w 36w2d, poprzec cc. Julia 2630/50/ap9. Laura 2340/48/ap9.
    Zdrowe, mądre, grzeczne i ładne wink tak jak miało być. Dziś wychodzimy do domku.


    Ps. Wczesniej 4 tyg patologii i leżenia plackiem, aby podrosły i wyciszyć skurcze. Udało się!!! Choć na końcu różnica wagi wzrosła z początkowych 20 g do ponad 400.

    Pozdrawiamy, dotties smile)

    3 lata temu wpis
    Julia i Laura mają już tydzień :)
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Przy bliźniaczych ciążach które są większego ryzyka radziłabym również wziąć pod uwagę referencyjność szpitala.

    3 lata temu wpis
    Re: Ciąża bliźniacza - gdzie w Warszawie?
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Kochana... Zawieje banałem, ale z każdym dniem będzie lepiej ! Muuuuuuuusi.
    Ja to sie nawet nastawiam na dola i wszystkim kazalam w kolo poczytac o bejbi blusie zeby wiedzieli ze tak moge byc placzliwa itp. I nie dawali zlotych rad tylko wspierali, pomagali i czekali na lepszy dzien. Tutaj dziewczyny co ze mna leza tez jakos nie pieja z racji rozowosci i urokow pierwszych dni macierzynstwa.

    Trzymam za Was kciuki smile))) z calych sil!

    3 lata temu wpis
    Re: Mętlik w głowie totalny - no i jestem zła
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Wow smile gratuluję Jeteś już najprawdziwszą mamą pod słońcem smile))

    Czyli jednak cc sad no coz z tego co obserwuje odkad jetem w szpitalu to obie dziewczyny ktore urodzily cc przechodza kryzys laktacyjny rowniez (c pojedyncze, dzieci po terminie). Tak wiec dotyka to i mamy i dzieciatka z cc, niestety. Widać ze chlopaki dzielnie sobie radza i nie zle z nich zuchy. Trzeba miec nadzieje ze przekonaja sie do ssania lada moment... Choć to trudna dro...»

    3 lata temu wpis
    Re: Mętlik w głowie totalny - no i jestem zła
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Moje dziewczyny ida na rekord 2,180 i 2,160 smile)) wow. Mamy T32D4. Dały czadu.
    Dzis dostalam juz 1 raz zastrzyk sterydy na plucka, ktg 3xdziennie wskazuje ze wszystko jest ok. Nie wiem czy bede w szpitalu jeszcze 2 tyg ciurkiem, czy mnie wypuszcza w miedzyczasie.
    Trzymajcie kciuki.

    One way ticket daj znaka chociaz.

    3 lata temu wpis
    Re: Mętlik w głowie totalny - no i jestem zła
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • Dzięki dziewczyny za info. Dramatu ani schizy nie ma, idę po prostu "dmuchać na zimne" i częściej niż do tej pory (1xtydz) kontrolować dziewczynki. Na dobrym sprzęcie można kontrolować przepływy z łożyska i wtedy żadna różnica w wadze nie straszna. Tym bardziej, że ilość wód jest prawidlowa u obu.
    Do terminu porodu 2,5 tyg, to jeszcze sterydy na płucka zdążymy zaliczyć i będziemy spokojnie czekać na ten wielki dzień smile)

    One way ticket co u W...»

    3 lata temu wpis
    Re: Mętlik w głowie totalny - no i jestem zła
    na forum
    Bliźniaki i więcej
  • I ja we wtorek idę już na obserwację do szpitala. Dzisiaj na badaniu wyszła różnica 80g, a zawsze była max 20g, wiec bedziemy dmuchać na zimne. Girls przybrały 1670/1580g.

    3 lata temu wpis
    Re: Mętlik w głowie totalny - no i jestem zła
    na forum
    Bliźniaki i więcej
Dodaj